Επικοινωνία: fanisjk@gmail.com -              

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους φιλους αναγνώστες μας πως το μόνο έγκυρο και αξιόπιστο μέσο σε ο,τι αφορά θέματα της ΑΕ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ είναι οι ιστοσελίδες aeleykimmi.blogspot.com και aeleykimmi.tk που έχουν άμεση ενημέρωση απο την διοίκηση της ΑΕΛ .Η αναφορά αυτή γίνετε εξαιτίας κάποιων δημοσιεύσεων που έγιναν στο site του δημοσιογράφου Γραμμένου και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα .Το συγκεκριμένο μέσο είναι αναξιόπιστο και μεταδίδει πληροφορίες παρασκηνιακού τύπου που μόνο κακό κανουν στην ομάδα .Γι'αυτό θα σας παρακαλούσαμε να μην δώσετε βάση σε οποιαδήποτε πληροφορία ξαναμεταδώσει και έχει σχέσει με την ομάδα μας.

1 σχόλιο:

  1. Είναι κάποιες νύχτες, πολλές νύχτες, σπαστικές νύχτες, ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΝΥΧΤΕΣ.
    Όταν έχει πάει 2 η ώρα το βράδυ.
    Νυστάζω τόσο πολύ.
    Θέλω να κοιμηθώ αμέσως.
    Αλλά με το που πέφτω να κοιμηθώ εγώ.
    Ξυπνάνε τα μάτια μου.
    Αυτά τα ηλίθια εγκεφαλικά μάτια που έχω μέσα στο κεφάλι μου.
    Και αρχίζουν να σαρώνουν τα πάντα.
    Το φως.
    Τον ήχο.Τις κινήσεις.Την θερμοκρασία.
    Και το χειρότερο από όλα.
    Σαρώνουν το μυαλό μου.
    Τις σκέψεις μου.
    Που τόσο επίμονα προσπαθώ να κρύψω ώστε να κοιμηθώ.
    Και τις βγάζουν στην επιφάνεια.
    Σκέψεις άσχετες.
    Χωρίς λογική.
    Που υπήρχαν πάντα εκεί αλλά πρέπει να τις κρύψω.
    Για να κοιμηθώ.
    Αλλά τα μάτια σαρώνουν τόσο γρήγορα.
    Που κάθε δευτερόλεπτο στριφογυρνάνε στο μυαλό μου χιλιάδες καινούργιες σκέψεις.
    Και κάπου εκεί αρχίζει ο πόλεμος.
    Ο πόλεμος με τον ίδιο σου τον εαυτό.
    Με το ίδιο σου το μυαλό.
    Και κρατάει ώρες.
    Ατελείωτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

;

Ειδήσεις απο την Κέρκυρα